25.4.14


Nisan yağmurunun altında ıslanmanın değerini bildiğim için mutluyum...

Rahmetli anneciğim " Nisan ayı geldiğinde başlayan yağmurlar çok değerlidir, sırılsıklam olana kadar altında dolaş kızım " derdi hep. Bugün o güzel sağanaklardan birine yakalandım ve hemen güzel anneciğim geldi aklıma. Saçak altlarına o güzelim yağmurdan kaçmak adına gündelik koşturmalarına es vermiş insanlar sığınmışlardı. Şemsiyeleri olanlar ise yağmura inat su birikintilerinin üstlerinden atlaya atlaya yollarına devam ediyorlardı. Sulara bata çıka yürüdüğüm sokakta ilerlerken " ne iyi ettim de bugün açık ayakkabı giydim diye kendimle gururlandım. Tabiatı hissettiğimiz ve gerçekten nefes aldığımız anların bitmesini istemez bir yavaşlıkta yürüyordum park yerine. Aracıma bindiğimde artık tepeden tırnağa ıslak ve uzun zamandır olmadığım kadar mutluydum
Teşekkürler Annecim bana bu güzelliğin değerini öğrettiğin için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder